26 Haziran 2008 Perşembe

GAZİ ÜNİVERSİTESİ BAYAN FUTBOL TAKIMI SON MAÇINI KAZANARAK GRUP LİDERİ OLARAK FİNALLERE GİDİYOR


26 Haz. 08: Perşembe

Ank. Gazi Üni. - Zong. Ereğli Bld: 2-0

Kocaeli Saraybahçe Bld. - Ank. Bağlum Bld: 4-0

25 Haz. 08 Çarşamba

Ank. Bağlum Bld. - Zong. Ereğli Bld: 0-4

Kocaeli Saraybahçe Bld. - Ank. Gazi Üni: 1-6

24 Haz. 08 Salı

Ank. Gazi Üni. - Ank. Bağlum Bld: 8-2

Zong. Ereğli Bld. - Kocaeli Saraybahçe Bld: 5-1

PUAN DURUMU

Ankara Gazi Üniversitesi:...9

Zonguldak Ereğli:.................6

Kocaeli Saraybahçe:............3

Ankara Bağlum bel:............0

Gazi Üniversitesi Bayan Futbol Takımı Antrenörü; Mehmet GÖKTEPE büyük bayanlar futbol liginde kazandıkları türkiye şampiyonluğundan sonra, gençlerde de hedeflerinin türkiye şampiyonluğu olduğunu söyledi. Aldığımız sonuçlar bunun en iyi göstergesidir diyerek sözlerini tamamladı.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

hocam meraba ben futbolcuyum kayserı takımında oynuyorum bende sızın kurdugunuz takımda oynamak ıstıyorum bızım takım dagıldı futbol oynamayı cook sevıyorum hocam ama elımızde ımkan yok ankaraya gelıp ıdmanlara katılma sansım var ablam orada oturuyo ben sıze msn adresımı verım eger oyuncuya ıhtıyacınız varsa degerlendırırsınız ben kendıme guvenıyorum hocm denemeye deger dedım ben futbola gonul verdım umarm benı dıkkate alıp cevap verırısınız benm msn adresım Gs_futbolcu_44@hotmail.com umarım bı cevap alırım alamazsamda canınız sag olsun hocam kıb

nazlıcan dedi ki...

merhaba hocam bende futbol oynuyorum ankara keçiörende oturuyorum.kendimden eminim bir kere beni idmana çagırırsanız pişman olmuyacaksınız mutlaka ya telefon yada msnme bekliyorum msn adresim nazli_123_can@hotmail.com MITLAKA BEKLİYORUM PİŞMAN OLMUYACAKSINIZ