16 Aralık 2008 Salı

Bayan futbolcunun Türkiye aşkı

Almanya'da doğup büyüyen, Türkiye (A) Milli Bayan futbol Takımı'nın gurbetçi oyuncularından Burcu Düner, Alman Milli Takımı'ndan gelen teklifi reddederek Türkiye'ye yerleşti.

Yalovaspor futbol Şube Sorumlusu olan Rahmi Düner'in ayrıldığı Alman eşinden olan kızı Burcu Düner, Kasım ayın başında Almanya'dan ayrılarak baba ocağı Yalova'ya taşındı.

(A) Milli Bayan Takımı'nda bir yıldan beri Türkiye'yi temsil eden Düner, Almanya Bayan Milli futbol Takımı'ndan gelen 60 bin avroluk teklifi reddettiğini, son olarak forma giydiği SG Wattenscheid 09 takımından da ayrılarak Türkiye'ye yerleşmeye karar verdiğini bildirdi.

Gösterdiği başarılı performans sayesinde daha önce Almanya Genç Bayan Milli futbol Takımı'nda oynadığını kaydeden Düner, ''Hiçbir maddi çıkar gözetmeksizin Türk Milli Takımı'nı seçtim ve bugüne kadar da 5 kez milli oldum'' dedi.

Almanya'da doğup büyüdüğü için Türkçeyi zorlanarak konuşan Düner, babasının futbolcu olması nedeniyle küçük yaşta futbola başladığını ve en büyük hedefi olan Türk Milli Takımı formasını giydiği için mutlu olduğunu kaydetti.

Düner, orta saha ve forvet oyuncusu olarak Türkiye'deki bazı kulüplerden teklif aldığını dile getirerek, ''Türk Milli Takımı'nı seçip kendi vatanımda oynamak istedim. Bu yüzden babamın yanına yerleştim. Şu anda pek çok takımdan bana teklif var. Bu teklifleri değerlendiriyorum'' diye konuştu.

Baba Rahmi Düner de, 15 yıldır sadece belli zamanlarda görebildiği futbolcu kızının yanında olmasından dolayı çok mutlu olduğunu belirterek, ''Umarım Almanya'da attığı golleri Türkiye'de milli formamızla devam ettirir'' dedi.


Kaynak: Sporx

Hiç yorum yok: